baby !


Mamy Go! 
Kaleb urodził się dzień po poprzednim poście, 
więc moje starania o przyspieszenie sprawy się opłaciły ;p

Oto szybka relacja z moich pierwszych dni jako mama.
Powiem tak - nie spodziewałam się tak potęznej dawki miłości i ... zmęczenia :D

Od 28.10 sypiam średnio po 3 godziny... łącznie ;p

Ale za każdym razem gdy patrzę na tę buźkę - pojawiają się ukryte zapasy energii!






Kilka memów, które genialnie oddają moje położenie ;D


Image011


Udało mi się zawitać na zajęciach w szkole.






Chwilowo to tyle!

Wracam do mojego przyspieszonego kursu macierzyństwa.
Z całą pewnością życie uległo zmianie.
Ciężko jednoznacznie stwierdzić co dokładnie, 
ale bez wątpienia zaczęłam kolejny etap w życiu :)


Miłej nocy !

Komentarze

Prześlij komentarz

Pisząc komentarz zastanów się dwa razy nad jego treścią, nie obrażaj i nie krytykuj