new has come

Coffee     Libia e Iván:

source: incenses, via munchkinham:





Oto prezent dla babci Kaleba :)



Minął miesiąc, nie mam pojęcia kiedy.
Cudem jest chyba największym jednak fakt, że mogę cokolwiek tutaj napisać.
Kaleb śpi !!

Ale co przeszliśmy w tym czasie ...

Teraz radość jest nieopisana. 
Kaleb zaczyna się do nas uśmiechać :)
 My wiemy czego chce, a on jaki płacz wybrać żeby zadziałało :D

Ale początki wiązały się z jednym wielkim pytaniem :
"Czemu nikt mi nie powiedział, że będzie tak ciężko?!! "
Zaledwie raz w tym miesiącu spałam całą noc - na ratunek przybyła moja mama <3


Kilka poradników jednak ukoiło moje nerwy i zaczęłam łapać jak być mamą, która cieszy się z macierzyństwa.



Fazy snu:


Widzicie - bycie mamą oznacza w skrócie, że konkretnie umierasz dla siebie.
I dobrze.
Jest to jednak szkoła życia.

Nagroda przyszła  równie mocna.
 Dziś cieszę się z każdej chwili razem. 
Co więcej - wybudzam Kaleba nie mogąc doczekać się naszego czasu razem <3

Warto przejść ten czas korzystając z pomocy bliskich.
Każde wsparcie bywa cenne.
Bez wątpienia wchodzę w wiek 22 lat z nowymi priorytetami.
Bóg wiedział co robi dając mi pod opiekę tego skarba.

Czas na rozpostarcie skrzydeł w dorosłym świecie.
Przygotowywanie do życia uważam za zakończone.

NOWE NADESZŁO!




Una habitación muy acogedora para bebés | cosy bedroom for babies! #kidsroom                                                                                                                                                                                 More:

business cards

business cards:

pinterest//srosejarrett☽ ☼☾:

Fenton and Fenton:

 :




PSALM 31

W Tobie Boże ufność pokładam

niech nigdy nie będę zawstydzony!

W sprawiedliwości Twojej wybaw mnie!

Nakłoń ku mnie swego ucha

i zechciej pośpieszyć mi na ratunek;

bądź dla mnie skałą niezdobytą

i twierdzą warowną dla mego ocalenia.

o, tak, Tyś moją opoką i moją warownią.

Dla Imienia Twego będziesz mnie prowadził

i będziesz mną kierował;

uwolnisz mnie z sideł,

które na mnie zastawili,

bo jesteś moją ucieczką.

W ręce Twoje powierzam ducha mego,

Ty mnie wybawisz Boże wierny.

Komentarze