dreams

A zatem
Czas goni mnie,a  ja gonię czas. Czas, który mogę spędzić z rodziną, bo o nim marzę najbardziej.

Kalcinka już za miesiąc obchodzi pierwsze urodziny :o 
Piękny i wymagający czas.  Mój synuś dorósł do tego, aby zostawać z tatulkiem.
I to cieszy mnie najbardziej 3






Oj, urósł nam chłopak <3 






Beza z naszej lokalnej kawiarenki prezentuje się wybitnie, prawda?!
Ostatnio bywamy tam każdego dnia :)




Ostatnio Kaleb rozkręca się z chodzeniem, 26 września zrobił swoje pierwsze kroczki 
Potrafi też... wspinać się na parapet :D





i wyrzucać ubrania z miski :D




Ja natomiast doświadczam coraz mocniej tego, 
że Bóg jest ze mną i nie pozwoli
żeby coś się nam stało. Pomimo burz, on jest.
Pomimo sztormów, on się nie zmienił.
Dał nam życie i do Niego należymy.

Możliwe, ze spełni się moje marzenie o mieszkaniu 
na warszawskiej Pradze.
Przechodząc nieopodal dwóch teatrów,
kawiarni, bazaru i metra, jest i ona ... kamienica z wysokimi sufitami <3

Czas pokaże, grunt to marzyć razem z Jezusem 
#Hallelujah

♕✟❥shout it, go on and scream it from the mountains, go on and tell it to the masses, that He is our God✟♕ pinterest @seayasoon


#SheReadsTruth

Komentarze

Prześlij komentarz

Pisząc komentarz zastanów się dwa razy nad jego treścią, nie obrażaj i nie krytykuj