Szczęście




Hej!
Piszę rzadko, ale chyba odkryłam powód :D
Mam taki charakter, że po tym jak wytworzę coś co było dla mnie "kreatywnym poruszeniem" i wymagało ode mnie pewnego zaangażowania emocji, wpadam w zadumę. Można też powiedzieć, że  jest to pewnego rodzaju spełnienie <3
Tak, wpadam w zadumę spełnienia się kreatywnie i wracam do codziennych obowiązków.
Niezmiennie jednak jest we mnie tykająca bomba, która jak tylko uzbiera jakiekolwiek sensowne materiały, musi je przekazać dalej. Zaduma zatem wynika z tego, ze szukam kolejnego kierunku.
Nie zawsze jest to po jednym poście, ale czasami się zdarza ;)


A teraz wrzucam poniżej jedne z ostatnich zdjęć ze starego mieszkania,
bowiem przeprowadzka zakończona <3
Teraz czas opanować nową rzeczywistość.



 





 And we know [with a great confindence] that God [who is deeply concern about us] 
couses all things to work together [as a plan] for good for those who love God, 
to those who are called according to His plan and purpous

Romans 8:28


Miłego tygodnia kochani! :)











Komentarze