rest



Zbierałam się do napisania około 12 godzin.
Kaleb poza słodkimi napadami śmiechu zaskoczył mnie czymś jeszcze.
Dziś jego sen składał się z 3 drzemek 30 minutowych
 ( norma to sen co półtorej godziny, trwający GODZINĘ! ) 

Pod koniec dnia czuję się mniej więcej jakby przejechał po mnie tramwaj.
Ciekawe jednak, że pomimo zmęczenia patrzę na to maleństwo ...
i czuje jak serducho wali mi mocniej i mocniej.
Matczyna miłość powaliła mnie na łopatki.
Miłość całkowicie pomimo wszystko.


This looks like bliss. Lets go pop up a hammock in the middle of a forest and read the day away!!:

album diy Más:

Kilka zdjęć z naszej minionej Jagodowej sesji.








A oto i ta mniej miła strona macierzyństwa 😁






Tak uroczo spędzaliśmy nasze ferie w Sieradzu :)
Kaleb zyskał wiernego obrońcę !







Kacey Musgraves Living Room Tour:

Clawfoot tub in a gorgeous bathroom


Minimal Interior Design Inspiration:

A few weekend scenes!:

joli–coeur: Spent a little bit of my day in this spot. ...:

pollyandbooks:rereading a favourite book, scribbling in my...:

Jestem Bogu wdzięczna za wszystko co mi dał- a dał wiele.
Nigdy nie pomyślałabym, że mając 22 lata stanę się szczęśliwą żoną, mamą i studentką.
A że zamieszkam w Warszawie i mój mąż nie będzie Polakiem?!
Można w życiu iść swoim planem, ale dużo lepiej podejmować decyzje z Jezusem.
Spędzając z nim czas w modlitwie, rozkoszując się Nim...

On spełnia pragnienia naszego serca.
Ważne jednak by czekać na jego głos.
Bo co byłoby gdybym 4 lata temu zdecydowała 
się nie pójść za Nim?
Jedno "tak" zmieniło całkowicie moje "dzisiaj".
Było warto!




Mogę powoli podsumować wysiłek pierwszego szkolnego semestru.
Ale o tym next time :)

Pozdrowionka !



Komentarze