Wrócę za chwilę / Original Coffee




 
Ostatni wypad do Pragi zakończyliśmy w kawiarni.
Większość zdjęć jest właśnie z tego miejsca.
Brzmi to komicznie, bo przecież wyjeżdżając 
za granicę chcesz zobaczyć wszystko!
Dla mnie jednak to takie wszystko i nic.
Podążanie za tłumem odstrasza mnie okrutnie, 
a swoją podróż zwykle kieruję do miejsc zwyczajnych. 


W podróżowaniu istotnym dla mnie jest odczucie atmosfery miasta
i dotknięcie autentyczności. A zatem kawiarnia Original Coffee.


Znaleźliśmy ją przypadkiem i jestem pewna, że nie trafiłabym tam bez mapy. Próbowaliśmy.
Ulokowana jest w mniej obleganej części Starego Miasta, przy ul. Betlémská 12
Wyjątkowość tej kawiarni chyba stworzyłam sama w sobie.
W końcu jest taka zwyczajna – białe ściany, prostota, zero przepychu.
Ale wystarczy usiąść przy stoliku, wziąć pierwszy łyk kawy i rozumiesz…
To miejsce daje odetchnąć od tłumu turystów, reklam, witryn przyciągających uwagę przechodniów.
Znajduje się jakby w mieszkaniu. Z perspektywy chodnika nie wiadomo do końca cóż to za miejsce.
Kwiaty, woda w dowolnej ilości i minimum dekoracji pozwala poukładać dalsze plany podróży.













W takich miejscach sięgasz po swoją czerwoną filiżankę 
gorącej kawy i myślisz "wrócę za chwilę"



#thankYouJesus 


A co ciekawego Wam udało się znaleźć w Pradze? :)


Komentarze