Lwowskie klimaty

Ciągle czekamy na imię. Imię jest tak ważne...
 W naszych sercach coraz trwalej umacnia się przekonanie, że to własnie Bóg ma odpowiednie imię dla naszego synka i  lada moment nam je objawi.

Najwyraźniej nasza słodycz się zgadza, bo własnie dostałam jednego  z mocniejszych kopniaków :)

Musze przyznać, że bąbelek szczególnie próbuje zwracać na siebie uwagę. 
Wybrałam się ostatnio na szkołę rodzenia i bez wątpienia mój brzuszek ruszał się najmocniej. 
Prawdopodobnie Alex przekazał mu co nieco z genu naukowca i nasz najmłodszy już teraz
walczy o wiedzę.

Od wczoraj upajam się urokami końcówki lata. Tyle kolorów i nostalgii.
 Zapala mnie to do działania.
Koc o dziwo nie usypia, ale daje wytchnienie. Tak.. otwarte okno, koc, kakao ...
Spokojnie, zaraz wszyscy w to wpadniemy. 


Delicious autumn! My very soul is wedded to it, and if I were a bird I would fly about the earth seeking the successive autumns.--George Eliot:

http://bonbougie.com/fall-scents-2014/ This pic is everything I love about fall... Add in some of these fall candles, and I'm in heaven.:


Tym razem postanowiłam wrócić nieco do Lwowa. Przynajmniej wspomnieniami.










A to okienko ukazało się nam w Dnipro. Nie mogłam się jednak oprzeć, w końcu jest to post związany z Ukrainą



Wstąpiliśmy do kawiarni, która poza wystrojem zszokowała nas również atrakcjami.

Jest to "kopalnia kawy". Stąd też i kaski na głowach poniżej. 
Zaserwowano nam również pyszna kawę z karmelizowanym cukrem. 
I faktycznie doświadczyliśmy ognia nad naszą kawą!






Enjoy staying hydrated with this Autumn Infused Water. I drink it throughout the day and always enjoy it with my protein bar before or after a workout.:



Już w sobotę nasz pierwszy przewóz bla bla car'em, a zaraz potem ślub kuzyna, 
do którego dzielnie przygotowuję się pomimo nie mieszczenia już w żadną
 elegancką sukienkę.


Miłego dnia !!

Komentarze