Nieborow




Kilka weekendów temu zawitaliśmy do Nieborowa. Wsi leżącej około godziny drogi od Warszawy, w powiecie łowickim. 
I co?
A no wiele.
Są tam dwa parki, które z całą pewnością warto zobaczyć oraz pałacyk barokowy 
(choć początkowo gotycko-renesansowy) mający swoje początki jeszcze w XII wieku. Jego wnętrze jednak pozostaje rokokowe. Ciekawe bo związane z Radziwiłłami.


Moja uwagę przykuły jak zwykle detale.

 Klamki i ich otoczka, ach 


Ręcznie wykonane kafle na CAŁEJ ścianie!


A wieża - zwróćcie uwagę na te skośne okna!





Park ,jak twierdzą, w stylu barokowym ,urzekł mnie chyba najbardziej.


Labirynty, staw, tajemniczość 



To wszystko sprawiło, że poczułam się jak w bajce i zwyczajnie ... odfrunęłam ;)





Na koniec nie zabrakło oczywiście leżakowania z El Bąbello i jego babcią. To zdecydowanie najbardziej interesująca mnie część tej wyprawy :)





Podsyłam wam link gdybym rozpaliła waszą ciekawość. Miejsce warte odkrycia i wpisania na listę odbytych podróży 



Tym czasem MIŁEGO DNIA !! :)



Komentarze

Prześlij komentarz

Pisząc komentarz zastanów się dwa razy nad jego treścią, nie obrażaj i nie krytykuj