38 days

Weekend minął nam pod znakiem rodziny. 
Sieradz dodał nam sił chyba na całą zimę :3
Zaczynając od ciasta mojej mamy, 
poprzez spacery, naukę jazdy samochodem Alexa,
mocne kopniaki spod serducha, 
a poprzestając na wycinaniu drzewa, czy zbieraniu winogrona.

Teraz widzę jak bardzo niedocenianym  przeze mnie było wcześniej to miejsce, ten dom i ta atmosfera.





Od dzisiaj już oficjalnie jestem studentką Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.
Odebrałam legitymację i powoli oswajam się z myślą o byciu na wykładach w 9 miesiącu ciąży.

Zaczynam zaocznie, co drugi weekend.
Droga po wyższe wykształcenie wydaje mi się teraz być tą całkiem właściwą.
Nasz synek będzie mógł spędzić więcej czasu z tatą :3

Bez wątpienia rozpoczynam kolejny etap mojego życia.
Jesień wspomaga wszelkie decyzje.
Jestem wdzięczna Bogu za wszystkie, które doprowadziły mnie do obecnego miejsca.
Dobrze jest być córą Boga :3

W moim kościele rusza weekend konferencji.
Przybywają do nas Dan i Lynda Rushing.
Będzie się działo ! :)





Z życia mamy dodam, że spakowałam juz torbę do szpitala. 
Dokupić pozostaje jedynie 2 koszule dla karmiącej mamy :3
Ach, no i zrobić konkretne pranie :)
Gdyby ktoś zapytał mnie o to czy boję się porodu jeszcze 3 miesiące temu - płakałabym.
Teraz każdy skurcz odbieram jako radość nie z tej ziemi, zwiastującą
narodziny naszego synalka.

Dziś z Alexem obchodzimy dziewiątą miesięcznicę od dnia naszego ślubu.



Małżeństwo to wspaniała sprawa.
Szczególnie kiedy wiesz, że to Jezus nas do niego powołał.
Warto ufać w Jego plan dla naszego życia.


Nie mogła się oprzeć... moja wspaniała mama z cała pewnością jest ta kobietą, która dodaje mi sił. Szczególnie teraz.



Nasz synek podobno wazy już 2,5 kg, mierzy 45 cm i jest to jego 35 tydzień !!
Za około 38 dni pojawi się na świecie !!

















Komentarze

  1. czekałam na wpis, odświeżam i jest <3 I to jaki! Pięknego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz ja czekam na twój. Robię dokładnie to samo! Bez końca odświeżam ;p
      Buziaki !

      Usuń

Prześlij komentarz

Pisząc komentarz zastanów się dwa razy nad jego treścią, nie obrażaj i nie krytykuj