tablica

Od rana wita mnie oto taki widok :3






Przygotowując ślub naszych J&J jak zwykle zostałam obdarowana pozostałościami dekoracji :)
Z tego też względu postanowiłam nieco poprzerabiać te dobrodziejstwa.

 Chyba coraz mocniej lubuje się w odwracaniu 
malarskiego podobrazia i wykorzystywania go do swoich niecnych celów.








Ostatni czas jednak mija mi bardziej na sprzątaniu niż tworzeniu.

Łóżeczko naszego maleństwa wypełnia wszystko tylko nie on :p
Udało mi się jednak ogarnąć kwestie prasowania.


Taka była sytuacja przed. Sterta ubranek czekających na rozprawienie się z nimi :)




Muszę wam go jednak przedstawić. 
Ostatnie USG ukazało nam cudowne usteczka tajemniczego El Bąbello.

Zakochałam się w nich tak bardzo !! 

Bez wątpienia zbliżam się do porodu.
Sen od ostatnich  dwóch dni to raczej tylko kwestia rozsądku.
Zdecydowanie sięgam jednak po sprawdzanie listy potrzebnych rzeczy :p
Weszłam w dziewiąty miesiąc, ponoć to normalne!
Wg planu za 31 dni zobaczymy naszego skarbeczka <3

By the way, wszystkim ciężarnym mogę spokojnie polecić aplikację "Moja ciąża"!
Większość potrzebnych informacji mam własnie z niej :)


Miłego dnia !!!




"Niebo i ziemia przeminą, ale moje słowa nie przeminą"
Mt 24:35







Komentarze

Prześlij komentarz

Pisząc komentarz zastanów się dwa razy nad jego treścią, nie obrażaj i nie krytykuj