DIY

Dziś czeka na was porcja inspiracji DIY.
Zanim sama zacznę je realizować, warto by znalazły się również dla waszego wglądu.

W tym wypadku moją uwagę przykuwają kolorowe krzesła. Wystarczy kupić farbę, znaleźć odpowiednie, stare krzesła i zaczynamy :)
Zdjęcie urzeka chyba najbardziej ze względu na kolory, ostatnio bardzo stonowane, szarawe, bezpieczne w szukanych inspiracjach.

LODÓWKA SMEG – IKONA DESIGNU.:


I love this simple box design. include a thank you, photo information, flash drive, business cards, and treats.:

Pudełeczko z podziękowaniami. Sama dostałam podobne i dzięki pachnącemu podkładowi zapadł mi w pamięci pewnie na zawsze.


Laptop case disguised as a book:

A to już z pasji do niecodziennych pokrowców. Sama kiedyś zrobiłam jeden na moją Biblię ->


Walls Need Love Spacey Circle Decal - Urban Outfitters:


DIY idea clothes racks:


30 Life Hacks All College Students NEED to Know:

Z tą opcją wreszcie przestałabym mylić  klucze 

Na koniec, skoro ciąża to i coś co sprzyja jej pozytywnemu przejściu - cupcakes :)


Blueberry Cupcakes with Cream Cheese Frosting - these cupcakes were DIVINE!! Definitely keeping this recipe!:

Komentarze